Рекламации и връщане

Онлайн магазин PEPINA.BG информира своите клиенти, че според Закона за защита на потребителите (ЗЗП) стоката, получена от клиента, поради естеството на търговията в Интернет, може да бъде върната в 14-дневен срок, без изрични основания за това, стига състоянието на стоката да бъде същото, в което е получена, не е използвана освен за проба, не е увредена целостта на опаковката и има запазен търговския вид (всички етикети, стикери и т.н.)


Разходите за връщане на продукти са за сметка на клиента.

Отказ от закупени продукти без основание


Ако поръчаната стока не представлява това, което сте пожелали, можете да я върнете и ще ви бъде възстановена стойността (с изключение на транспортните разходи) в срок от 14 работни дни, считано от датата на получаване.
Преди да изпратите продукта обратно към нас на адрес София, офис на СПИДИ София - ул. Димитър Хаджикоцев за фирма ПЕПИНА М ЕООД. Върнатите продукти, както и опаковките трябва да бъдат в същото състояние, в което са били доставени (без следи от употреба, в оригиналната опаковка с всички аксесоари, с етикети в непроменено състояние и придружаващите документи).
Разходите по куриерските услуги за връщането на продукт(и) са за сметка на Клиента.
Възстановяването на сума за закупен продукт става след приемане на пратката от наша страна, след като се уверим в нейната цялост! Възстановяването на сумата става само по банков път (след попълнена и изпратена бланка- декларация, удостоверяваща, че банковата сметка е лично на лицето направило самата покупка) в рамките на 14 работни дни от датата на получаване на пратката.
Обратни пратки с наложен платеж няма да бъдат приемани!


Повредени или дефектни стоки при получаване


При получаване на пратката трябва да проверите съдържанието на пакета за съответствия на стоката със заявката.  При констатация на дефектен продукт до 24 ч. от получаването му и при ненарушен търговски вид на стоката и опаковката, ние се ангажираме той да бъде подменен с нов съгласно търговската гаранция на съответната фирма производител или да възстановим заплатените от Вас стойност на стоката, съгласно чл.55 от ЗЗП, считано от датата, на която Вие като потребители сте упражнили правото си на отказ. След този срок или при нарушаване на търговския вид или опаковката на стоката, от ремонтирането на стоката се поема от посочените в гаранционната карта условия.
Ние правим всичко възможно, нашите продуктите да бъдат доставяни без дефекти. Все пак, ако получите дефектен продукт, е нужно само да се свържете с екипа на PEPINA.BG и ние ще направи необходимото, за да бъдат заменен продуктите.
Разходите по куриерските услуги за връщането на продукт(и) са за сметка на PEPINA.BG.
Възстановяването на сумата става в рамките на 14 работни дни от датата на получаване на върнатата пратката.

Рекламации, които са в следсвие на неправилна употреба или поддръжка не се приемат. Трябва да имаме реални индикации за дефекти, възникнали по вина на производителя. Срокът за разглеждане на рекламациите е до 30 дни.

 

Грешно доставените продукти  или такива, които не отговарят на спецификациите на сайта.


При несъответствие на стоката с характеристиките посочени в страницата доставчикът възстановява цялата платена от потребителя сума, включително и транспортните разходи платени от потребителя за придобиване на стоката съобразно чл. 59 ал.3 от ЗЗП и в срок от 14 работни дни от получаване на стоката и ненарушен търговски вид на стоката и опаковката.
Ако сте получили друг продукт, моля да ни уведомите веднага,  да върнете продукта и той ще бъде заменен.
Всички разходи за връщането и доставката на правилния продукт, ще бъдат поети от нас.
Ако продуктът не отговаря на спецификациите в нашата оферта, можете да го върнете и ще получите пълно възстановяване на сумата.
Разходите по куриерските услуги за връщането на продукт(и) са за сметка на клиента. В случай, че продукта е с предявена рекламация разходите по транспорта са за сметка на PEPINA.BG
Възстановяването на сумата става в рамките на 14 работни дни от датата на получаване на пратката.


Информация за връщане на продукт:

1. Изпратете продукта заедно с попълнена декларация за възстановяване на средства по банкова сметка и с плик/ допълнителна кутия, за да се запази целостта на пратката. 

2. Използвайте вече създадения "ваучер за връщане " , който се намира в пратката ви.

3. Направете заявка за куриер на Спиди ( 07001 7001) или на място в офис на куриерската фирма.